alimac 882 Posted November 1, 2007 Report Share Posted November 1, 2007 f..king postal strikes still no sign Quote Link to post
billbo 0 Posted November 1, 2007 Report Share Posted November 1, 2007 MINE COME TODAY CANT WAIT TO READ IT Quote Link to post
terrierboy 2 Posted November 1, 2007 Report Share Posted November 1, 2007 THE WIFE ORDERED MINE ON 25TH OCTOBER AND I RECIEVED IT TODAY, HAD A QUICK LOOK THROUGH AND THE PICTURES LOOKED GOOD, BUT THE WIFE HAS HIDDEN IT FROM ME NOW I HAVE GOT TO KEEP IT FOR CHRISTMAS THANKS J DARCY FOR A PROMPT SERVICE Quote Link to post
zap 4 Posted November 1, 2007 Report Share Posted November 1, 2007 i,m waiting for mine but going by some of the replies it will be worth waiting for Quote Link to post
jak n meg 4 Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 same here terrier boy something to look forward to, she wont even let me have a quick look tho Quote Link to post
cheshire lad 0 Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 Quality read !,im half way through Quote Link to post
borntohunt 19 Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 mine came today, cant wait to start reading it Quote Link to post
donnyc 1,203 Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 posted ages ago not recieved nowt yet . Quote Link to post
pockets 0 Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 Received mine today looks a very good read lots of colour pics and well researched stories. The only odd thing is the signiture was what has KY jelly got to do with anything. Quote Link to post
lost scouse 46 Posted November 3, 2007 Report Share Posted November 3, 2007 got mine today ,had a quick shufty through going to sit down to night and read it Quote Link to post
maty j 6 Posted November 3, 2007 Report Share Posted November 3, 2007 had mine this morning, fast delivery some cracking pics too. just need to find a bit of time to get started on it now, cheers JD Quote Link to post
felltool 5 Posted November 3, 2007 Report Share Posted November 3, 2007 got mine this morn tuned in alreadly. yes Quote Link to post
Guest WILF Posted November 3, 2007 Report Share Posted November 3, 2007 Didnt realise Earl Hickey was a digging lad...........lol Quote Link to post
Lukey. 0 Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 Finished mine today Hate to finish a good book,....almost half way through for the second time Credit to ye Darcy top class book Quote Link to post
Recommended Posts