cantona 310 Posted December 30, 2010 Report Share Posted December 30, 2010 when starting your pups on bunnys what is your preference lamping or ferreting? mine is lamping but i have an open mind as i no some prefer ferreted bunnys Quote Link to post
3 Turns 326 Posted December 31, 2010 Report Share Posted December 31, 2010 I GIVE MY PUPS A BIT OF EVERYTHING DAY/NIGHT ATB. Quote Link to post
stubby 175 Posted December 31, 2010 Report Share Posted December 31, 2010 when starting your pups on bunnys what is your preference lamping or ferreting? mine is lamping thats a talented dog, how does he grip the lamp Quote Link to post
lurcherman 28 Posted December 31, 2010 Report Share Posted December 31, 2010 start them off by ferreting from a early age but i also take mine lamping when they have developed enough to do the big miles but only to watch until i think they have matured enough to start running a couple, Quote Link to post
cantona 310 Posted December 31, 2010 Author Report Share Posted December 31, 2010 when starting your pups on bunnys what is your preference lamping or ferreting? mine is lamping thats a talented dog, how does he grip the lamp its in the breeding kid Quote Link to post
Recommended Posts