wild rover 548 Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Heres mine, bed area ply lined with polystyrene cavity insulation, built in alarm ACD barks at strangers but as said earlier if someone wants to get in they will. Hope you dont mind my asking but what are you using for flooring , nice set up Treated tongue and groove, with thick cushion flooring, dogs get out a lot through day so hardly any crap and piss and my kennel maid ( son ) and me mop out twice a day with strong disinfectant, takes 2 minutes. Quote Link to post
collie/grey 238 Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 (edited) Edited December 27, 2009 by collie/grey 1 Quote Link to post
hagar 5 Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 Heres mine, bed area ply lined with polystyrene cavity insulation, built in alarm ACD barks at strangers but as said earlier if someone wants to get in they will. Hope you dont mind my asking but what are you using for flooring , nice set up Treated tongue and groove, with thick cushion flooring, dogs get out a lot through day so hardly any crap and piss and my kennel maid ( son ) and me mop out twice a day with strong disinfectant, takes 2 minutes. Cheers for that i thinking on something simular was wondering about flooring 1 Quote Link to post
spiderpig 39 Posted December 27, 2009 Report Share Posted December 27, 2009 these are my main ones.......all block built with wooden bed and kingspan roof.gates bought of net for £280 delivered all in all cost a grand as got roof of my brother and centre bars from him also Quote Link to post
go2ground 152 Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 Nice set ups gentlmen...Here are a few pics of mine... Quote Link to post
go2ground 152 Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 A couple more... Quote Link to post
smiffyuk2003 5 Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 some really good set-ups here, wish i had a big bloody garden. Quote Link to post
Catcher 1 639 Posted December 28, 2009 Report Share Posted December 28, 2009 Not long up Quote Link to post
Mr Hunter 31 Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 Some impressive runs on here lads it makes mine look like an old shed but it does me for my dog to sleep in.MH Quote Link to post
mick 7 Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 Some impressive runs on here lads it makes mine look like an old shed but it does me for my dog to sleep in.MH Nothing wrong with that set up Looks warm and dry to me and thats all that matters Mick.. Quote Link to post
N E poacher 4 Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 some good ideas here people in the future when i get some where to build kennals ill be useing these ideas atb poacher Quote Link to post
Guest Bennybhoy Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 wontin some ideas plz here few pictures of my new set up build it in the summer there 10f by 10f atb keano very nice mate gooing down a similar route myself Quote Link to post
dixon819 0 Posted December 29, 2009 Report Share Posted December 29, 2009 just a standard set all i need Quote Link to post
Recommended Posts